כיפת הארץ • כשדרוקר סיבך את העיתונאים חופשי הכיפות

    ארי וידר 1 Comment on כיפת הארץ • כשדרוקר סיבך את העיתונאים חופשי הכיפות
    16:26
    21.05.24
    מנחם טוקר No Comments on ממתי מותר להסתפר השנה: פולמוס הלכתי מרתק ב'זמן אוויר'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשי תקשורת חובשי הכיפה קובי אריאלי וחנוך דאום מצאו עצמם הבוקר (ראשון) בעין סערה תקשורתית שהתחוללה בעקבות דברים שפרסם הפרשן רביב דרוקר בעיתון 'הארץ'.

    במהלך הטור שעסק בביקורת התקשורתית בעקבות הבחירות ציטט דרוקר דברים שלכאורה נאמרו בידי דאום ואריאלי שנחשבים לאישים רצויים בבית משפחת נתניהו.

    דרוקר 2

    במאמר כתב דרוקר "קובי אריאלי אמר כי בניגוד אליכם אמי ודאום יודעים מה באמת קורה בבית משפחת נתניהו, כי אנחנו קרובים, וזה פי מאה חמור ממה שאתם חושבים" דרוקר הוסיף וכתב, "נדמה היה לי שדאום מהנהן בהסכמה" כשלטענת דרוקר הקשה למה הדברים לא נאמרים בשידור "אריאלי עשה פרצוף של— טוב, אתה יודע מה יקרה לי אם אגיד את האמת בשידור".

    בתגובה למאמר יצאו רבים נגד הציטוט שגם אם נאמרו הדברים הרי שנאמרו בשיחה פרטית.

    דרוקר 1

    קובי אריאלי צייץ בתגובה: "כמה טוב ששלושה אנשים שמעו את שיחתי עם רביב דרוקר בליל הבחירות ומבינים עד כמה מעוות וסר טעם הציטוט שלו. הייתי נכנס לתמלולים לולא נמאס לי מכל העניין טוטאלית, ולולא אני בשונה מדרוקר, מעדיף לא לצטט שיחות סגורות".

    הפרשן החרדי יעקב ריבלין כתב כי "רביב שבר את כללי ההגינות והקולוגיאליות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איני יודע מה רצו אנשי התקשורת (אריאלי ודאום), איני יודע מה הם אמרו בתקשורת, ומה בשיחות פרטיות. אבל אני מבין היטב את חוסר ההבנה המוחלט של הדרוקרים למיניהם. מגוחך ממש שאנשי השמאל אינם מבינים שאין קשר בין ההתנהלות האישית של נתניהו ומשפחתו (שכולנו מסכימים שהיא בעייתית בלשון המעטה), לבין העדפתו כראש ממשלה. הציבור לא מטומטם, והציבור מבין, שלנתניהו יש אולי כל החסרונות האישיים שבעולם, אבל אין לו תחליף בינתיים, כראש ממשלה כפי שאין תחליף למדיניות השקולה שלו.
      יתרה מזו, לראות את אנשי השמאל המתנשאים מצד אחד כאילו כל התרבות והמוסר בצד העלוב והרדוד שלהם, ומצד שני לוקים בטמטום מוחלט בנושא המדיני, הן בהבנת המצב, והן בהבנה מינימלית בניהול מו"מ. [כשהם קונים דירה הם כנראה יודעים טוב מאד להתמקח, כפי שבאופן אישי היחס שלהם לערבים או לאתיופים, או בכלל למזרחיים, ידוע ומפורסם…], לראות את יוסי יונה ולקרוא את גדעון לוי וחבר מרעיו, מעורר בחילה ממש, ועוד להצביע עבורם?